Aquesta pàgina ha estat validada.
| y non parlem mes... |
| Per. | Mil gracias per el Rey nostre señor. |
| Jau. | Puji á dalt, que un recibot m’ fará, y li entregaré |
ESCENA 5ª
Antonio == Solo.
| Que enselli la mula, be, ja está ensillada, anem doncs |
| y non parlem mes... |
| Per. | Mil gracias per el Rey nostre señor. |
| Jau. | Puji á dalt, que un recibot m’ fará, y li entregaré |
ESCENA 5ª
Antonio == Solo.
| Que enselli la mula, be, ja está ensillada, anem doncs |